میوه‎های خشک برای قسمت‎های مختلف بدن

طبق تحقیقات مختلف، قدرت میوه خشک و آجیل ثابت شده است، بنابراین لازم است روزانه تعدادی آجیل و میوه خشک برای بهبود عملکرد قسمت‎‌های مختلف بدن مصرف کنیم.
همه‌‎ی ما به یاد داریم که مادربزرگ‎‌ها همیشه با خود میوه‎‌های خشک و آجیل همراه داشتند و حتی ما را هم به خوردن این خوراکی‎‌های مغذی تشویق می‎‌کردند. میوه‎‌های خشک برای قسمت‎‌های مختلف بدن فواید سودمندی دارند.
اگر شما میوه‌‎های خشک و انواع آجیل را به ‎طور جدی در برنامه‎‌ی غذایی خود قرار ندیده‌اید، وقت آن رسیده است که از امروز این کار را شروع کنید و آجیل و میوه خشک را در برنامه‎‌ی غذایی خود قرار دهید و با مصرف منظم و روزانه‎‌ی چند عدد میوه خشک و آجیل شاهد تغییرات مثبت در حالات جسمانی و روانی خود باشید.

میوه‎‌های خشک و آجیل مانند بادام، گردو، کشمش، خرما، زردآلو و غیره، منبع ذخیره‌سازی مواد مغذی و ضروری مختلف هستند و برای سلامتی بسیار مفید می‌‎باشند.
از کمک به تنظیم وزن تا کاهش کلسترول خون و داشتن پوستی سالم و … تنها تعداد معدودی از مزایای بی‎‌نظیر میوه خشک و آجیل هستند.

یک شیوه‌ی زندگی پر از استرس و عادت‎‌های غذایی نادرست می‎‌تواند عواقب جبران ناپذیری برای جسم و روان ما داشته باشد، پس لازم است تغییر در عادات غذایی ناسالم را از امروز شروع کنیم و از تغییرات شگفت‌‎انگیز موجود در بدن خود، شگفت ‎زده شویم.

هنگامی که در مقادیر کنترل شده میوه‌های خشک و آجیل مصرف شود، برای بدن خاصیت دارد و می‎‌تواند در جلوگیری از بیماری‌‎های مختلف کمک کند.
شرکت‎‌های زیادی در زمینه‎‌ی پخش عمده میوه خشک فعالیت می‌‎کنند و با توزیع بهترین میوه‌‎های خشک شده و در تنوع بالا به فروشگاه‏‎‌های مختلف در سراسر کشور، شرایط خرید میوه خشک را برای ما فراهم می‎‌کنند.

میوه خشک | پارسیا پخش

گردو

یکی از چالش‎‌های شگفت‎‌انگیز، نقش میوه‎‌های خشک در ارائه راه حل‎‌هایی برای بسیاری از مسائل بهداشتی است. حتی جالب است بدانید که این خوراکی مغذی، به بخشی از بدن فوق العاده شباهت دارد که برای آن سودمند است.

گردو، یک منبع غنی از مواد معدنی است و شبیه مغز انسان است. گردو در غنی‎ سازی نیمکره چپ، نیمکره راست و چروک‌‎های پیچیده‌‎ای که نئو کورتکس را تشکیل می‌‎دهند، نقش مهمی دارد.
گردو حاوی، اسیدهای چرب امگا 3 است و این خوراکی سالم با داشتن مواد مغذی اعجاب‎‌انگیز به حفظ عملکرد مغز کمک می‌کند و الگوهای ذهنی را افزایش می‎‌دهد.
از آن‎جا که گردو سرشار از امگا 3 است، بهترین منبع امگا 3 برای گیاه‎‌خواران به شمار می‎‌رود و افرادی که رژیم‎ غذاهای گیاهی را رعایت می‎‌کنند، می‎‌توانند از گردو به ‎عنوان میان‎‌ وعده و یا در غذاهای مختلف استفاده کنند.

علاوه ‎بر این خوردن گردو در پیشگیری از کم خونی بسیار تاثیر‎گذار است. بسیاری از افراد به خصوص دختران و بانوان از کم خونی رنج می‌‎برند که این کم خونی می‌‎تواند اثرات نامطلوبی بر روی سلامت آن‎‌ها داشته باشد.
آن‎چه که افراد کم خون نیاز دارند، مقدار ثابت مواد غذای غنی از آهن است که تولید خون را در بدن افزایش دهد و در نتیجه به درمان یا پیشگیری از کم خونی کمک کند.
میوه های خشک مانند خرما، انجیر خشک و گردو و … غنی از آهن هستند و باید در رژیم غذایی روزانه و برای تقویت سیستم بدن گنجانده شوند. بهتر است در طول روز و برای تجدید انرژی 2 تا 3 عدد گردو مصرف شود.

میوه خشک | پارسیا پخش

مزایای گردو:

  • کاهش استرس.
  • رادیکال‎‌های آزاد را از بین می‎‌برد.
  • کاهش خطر ابتلا به سرطان.
  • مانع شکل‎ گیری چین و چروک و نشانه‌‎های دیگر پیری می‎‌شود.

بادام

بادام یک منبع غنی از ویتامین E است که مزایای متعددی دارد. بادام مثل چشمان است و بعضی از چشم‎‌ها به چشم‌های بادامی معروف هستند. روغن بادام معمولا یکی از مواد اصلی در لوازم آرایشی است. بادام برای پوست، مو و مخصوصا برای مراقبت از چشم مفید است.

بادام می‎‌تواند به صورت خام  مصرف شود و یا در طول شب در آب نگهداری شده تا مزایای بیشتری برای چشم‌‎ها داشته باشند.

شما برای صرفه ‎جویی در وقت و پول در سالن‎‌های زیبایی، می‎‌توانید پوست زیبا و درخشان داشته باشید. پوست خود را صبح‎‌ها پاک کنید و سپس به روغن بادام آغشته کرده تا تاثیرات آن را بر روی پوست پس از یک دوره‌‎ی زمانی ببینید.
برای داشتن پوستی شاداب یک راه آسان برای این کار وجود دارد. تمرکز خود را روی خوردن انواع میوه‎‌های خشک و آجیل بگذارید، البته نباید در خوردن میوه‌‎های خشک افراط کنید.
بادام و انواع میوه‎‌های خشک شده با مقدار زیادی از آنتی اکسیدان‎‌هایی که دارند، این اطمینان را به شما می‌‎دهند که پوست جوان و درخشان را با تلاش کم‎تری به دست آورید.
در صورت ترجیح می‎‌توانید بادام را با میوه‎‌های خشک دیگر مخلوط کنید، با اضافه کردن بادام به سالاد، بهترین موادغذایی را دریافت کنید. بهتر است در طول روز حدود 4 تا 7 عدد بادام مصرف کنید.

پخش عمده میوه خشکمزایای بادام:

  • سطح کلسترول را تنظیم می‎کند.
  • قلب را سالم نگه می‎دارد.
  • فشار خون را حفظ می‎کند.
  • به کاهش وزن کمک می‎کند.
  • تنظیم میزان قند خون.

تولید میوه خشک در اصفهان با توجه به جدیدترین استاندارهای روز و انواع دستگاه میوه خشک کن پیشرفته تهیه می‌شود و به سراسر کشور توزیع می‎‌گردد. خواص بی نظیر میوه خشک فوق‌العاده است و با خوردن تنها چند عدد میوه خشک مرغوب می‎‌توانیم به سلامتی بدن خود کمک کنیم.
بسیاری از متخصصان پیشنهاد می‎‌کنند میوه خشک بخورید تا سر حال شوید.

بادام زمینی

آجیل بادام زمینی نه تنها خوشمزه است، بلکه غنی از پتاسیم و فسفر می‎‌باشد.
بادام زمینی به تسریع عملکرد قلب کمک می‎‌کند، زیرا حاوی چربی کم‎تری نسبت به سایر آجیل‌‎ها است.
سطح بالای اسیدهای چرب غیر اشباع موجود در بادام زمینی به کاهش سطح تری گلیسیرید کمک می‎‌کند، که به نوبه‎‌ی خود باعث جلوگیری از بیماری‎‌های قلبی مزمن می‌‎شود.
به ‎دلیل غذاهای ناسالم که در رژیم غذایی ما وجود دارد و شیوه زندگی بی ‎تحرک که ما دنبال می‎‌کنیم، امروزه بیماری‎‌های قلبی بسیار رایج هستند.
با این حال، از جمله تعداد انگشت شماری از میوه های خشک در رژیم غذایی روزانه شما مطمئنا می‎‌تواند در کاهش خطر بیماری‎‌های مختلف قلب کمک کند.
بعضی از میوه‌‎های خشک شامل چربی‎‌های غیر اشباع هستند که نقش مهمی در بهبود سلامت قلب دارند.

میوه خشک | پارسیا پخشبادام زمینی حاوی ویتامین B6 است که باعث افزایش سلامتی کرونر می‎‌شود و از این طریق مانع سکته مغزی و غیره می‎‌شود.
بادام زمینی به کاهش خطر ابتلا به سرطان، سنگ‎‌های صفراوی، مسائل مربوط به گوارشی، مشکلات خواب و غیره کمک می‎‌کند. با این حال، بادام زمینی باید در حد محدودی مصرف شود، زیرا مصرف بیش از حد می‎‌تواند باعث التهاب و سرگیجه شود.

فروش آنلاین میوه خشک در اصفهان این امکان را در اختیار ما قرار داده است که در هر کجا که هستیم، به‎ راحتی و بدون معطلی میوه خشک دلخواه خود را سفارش دهیم تا در کم‎ترین زمان به دست ما برسد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *