میوه‌های خشک را جایگزین تنقلات مضر کنید

میوه های خشک شده تنقلات خوشمزه و سالمی هستند. آن‌ها می‌توانند بهترین جایگزین برای تنقلات ناسالمی مانند آب نبات، شکلات‌‎ها، چیپس، پفک و … باشند. میوه‌های خشک را جایگزین تنقلات مضر کنید تا همیشه شاداب و با نشاط باشید.
میوه‌‎های خشک شده از غذاهای سالمی به شمار می‌آیند که سرشار از مواد مغذی مورد نیاز بدن می‌باشند. از طریق خشک کردن میوه‌های تازه و حذف آب آن‎ها، میوه‌های خشک تهیه می‌شوند.
میوه‎‌های تازه به دو صورت طبیعی و یا با کمک تجهیزات مدرن و انواع دستگاه میوه خشک کن مخصوص، آماده می‌شوند. حتی می‌توانیم انواع میوه‌‎ها را در خانه خشک کنیم.
هنگامی که آب میوه‌‎ی تازه در فرایند خشک شدن از دست می‌رود، ابعاد میوه کوچک‌‎تر می‌شود اما تمام مواد مغذی میوه‎‌ی تازه در میوه‎‌ی خشک شده همچنان حفظ می‌شود.

یکی از مزایای اصلی خشک کردن میو‌ها‎ی تازه، نگهداری طولانی مدت میوه بدون یخچال است. از طرفی دیگر، میوه‎‌های خشک شده سبک وزن بوده و حمل آن‌ها آسان است، از این رو شما می‌‎توانید آن‎ها را در جیب خود بگذارید و هر وقت که می‎‌خواهید به جای تنقلات ناسالم، میوه خشک بخورید.

میوه خشک اصفهان | پارسیا پخش برای تهیه‎‌ی میوه خشک با کیفیت باید از میوه‌‎های تازه و مرغوب استفاده کنیم. تولید میوه خشک در اصفهان با روش‎‌ها‎ی نوین و به‎ روز، با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و از باکیفیت‌‎ترین میوه‌‎ها تولید می‌شود.
زردآلو خشک شده، انگور خشک شده، کشمش و انجیر خشک شده از معمول‌ترین و سالم‌ترین میوه‌های خشک شده هستند که خوردن آن‎‌ها برای همه‌ی افراد و در رده‌‎های سنی مختلف مفید است.
برخی دیگر از میوه‎‌های خشک نظیر گلابی خشک شده، انبه خشک شده و … کم‌تر رایج هستند، اما طعم و مزه‌‎ی منحصر به فردی دارند.
برخی از مردم بر این باورند که مواد معدنی میوه‎‌های خشک شده نسبت به میوه‌های تازه کم‎تر است، لازم است بگوییم این باور کاملا اشتباه است و طبق تحقیقاتی که اخیرا بر روی انواع میوه‌ای خشک انجام شده است، ارزش غذایی این خوراکی خوش‎مزه ثابت شده است، به‌ طوری‌ که بسیاری از متخصصان، مصرف روزانه و منظم میوه خشک را به خانم‌‎های باردار و کودکانی که در سن رشد هستند توصیه می‎‌کنند.
در طول دوران بارداری، برای تولید هموگولبین، بدن به میزان بیشتری آهن نیاز دارد، خوردن زردآلو خشک شده، آلو خشک شده و کشمش که سرشار از آهن است برای خانم‎‌های باردار ضروری است.
ارزش تغذیه‌‎ای میوه‎‌های خشک شده همانند میوه‌های تازه است. جدا از این، آن‌ها دارای فیبر فراوانی هستند. علاوه‎ بر‎ این میوه‌‎های خشک شده منبع غنی از ویتامین‎‌ها و مواد‎ معدنی، آنتی‎اکسیدان‎‌ها، فولات، پلی‌فنل و … هستند. با این حال، ویتامین C میوه‎‌ی تازه طی خشک شدن از بین می‌‎رود.

تنقلات سالم | پارسیا پخش

انواع میوه‎‌های خشک شده غنی از آنتی‌اکسیدان‌ها هستند که رادیکال‌‎های آزاد را از بدن جدا کرده و ما را از آسیب‌های اکسیداتیو محافظت می‌کنند.

همچنین رادیکال‌های آزاد می‌توانند خطر ابتلا به سرطان را افزایش داده و به روند پیری سرعت دهند. خوردن تعداد انگشت شماری از انواع میوه‌های خشک می‌تواند ما را از بیماری‌های جدی نجات دهد، همچنین می‌‎تواند گردش خون در بدن را بهبود بخشد.
فروش عمده میوه خشک در اصفهان و برای توزیع در سراسر کشور انجام می‎‌گیرد، شما می‌توانید به راحتی انواع میوه‎‌های خشک را برای یک میان وعده سالم تهیه کنید.

مصرف منظم میوه‌‎ی خشک شده در کاهش وزن موثر است. خوردن این میان وعده‌ی سالم به جای تنقلات مضر و زیان‌آور، به کاهش وزن کمک می‌کند.
همان‌طور که اشاره کردیم، میوه‎‌های خشک دارای فیبر بالایی هستند که سبب سرکوب شدن اشتها می‎‌شوند. همه‎‌ی این موارد به شما کمک می‌کند تا وزن خود را با یک روش سالم کم کنید.
میوه‌های خشک یکی از بهترین مکمل‌های غذایی و میان وعده‌های خوشمزه هستند. آن‌ها در کاهش وزن به صورت معجزه‌‎آسا عمل کرده و بسیاری از بیماری‌های بدن را درمان می‌کنند.

میوه خشک تازه | پارسیا پخش

انواع میوه‌‎های خشک شده، منبع غنی از پتاسیم هستند. وجود پتاسیم برای حفظ فشار خون مناسب لازم است.
هم‌چنین پتاسیم برای بهبود عملکرد طبیعی قلب و عروق خونی مفید است.
میوه‌های خشک شده به واسطه‎‌ی فیبر بالایی که دارند، کلسترول بد را از بدن خارج می‎کنند. بنابراین شما می‌توانید برای داشتن قلب سالم، روزانه چند عدد میوه خشک مصرف کنید.
پخش عمده میوه خشک در سراسر کشور و برای فروشگاه‌های معتبر انجام می‌گیرد. شما می‌توانید هر نوع میوه خشک که مطابق با سلیقه‌‎ی شماست را خریداری کرده و از خوردن این تنقلات سالم لذت ببرید.

این تنقلات سالم و خوشمزه، حاوی انواع ویتامین‌‎ها، مس، پتاسیم، ویتامین B و منیزیم هستند که از عوارض ناشی از قند خون بالا محافظت می‎‌کنند. پیشنهاد می‌شود، افراد دیابتی به جای قند، همراه چایی از کشمش و توت خشک شده استفاده کنند تا از افزایش قند خون آن‌ها جلوگیری شود.
هرچند میوه‌های خشک شده حاوی قندهای طبیعی هستند که آن‌ها را شیرین‌تر و خوشمز‌ه‌تر می‌‎کند، اما بهتر است در مصرف آن‎‌ها اعتدال را رعایت کنیم.

آلو خشک شده، دارای مزایای سلامتی بی‌شماری است که یکی از آن‎‌ها، کمک به بهبود حرکت روده است. آلو، غنی از فیبر و سوربیتول می‎‌باشد که در افزایش حرکت روده بسیار تاثیر‌گذار است. پس برای درمان یبوست، گزینه‎‌ی خوشمزه‎‌ی آلو خشک شده را انتخاب کنید.

میوه خشک | پارسیا پخش زمانی‌ که شما در مورد روش‎‌های سلامت سالمندان آگاهی داشته باشیم، متوجه خواهیم شد که پیشگیری و درمان کم خونی در سنین پیری از اهمیت بالایی برخوردار است.
مصرف میوه‎‌های خشک نظیر، خرما، سیب خشک و … که سرشار از آهن هستند برای سالمدان بسیار مفید و ضروری است.
خرما غنی از آهن و بسیاری از مواد مغذی مهم و مورد نیاز بدن است، هم‎چنین خرما بهترین منبع طبیعی برای افزایش میزان هموگلوبین می‎‌باشد.
فروش آنلاین میوه خشک در اصفهان یک روش راحت و آسان برای سفارش انواع میوه‎‌های خشک است، شما می‌توانید میوه خشک دلخواه خود را از طریق آنلاین خریداری کنید تا در کم‎ترین زمان به دست شما برسد.
میوه‎‌های خشک شده یک میان وعده‎‌ی مقوی و با‌ارزش برای دانش‌ آموزان، کارمندان، سالمندان و … است که سبب تجدید انرژی می‌شود.
مادرانی که نگران تغذیه‎‌ی فرزندان خود در مدرسه هستند، می‎‌توانند روزانه چند عدد میوه خشک برای تغذیه فرزندان خود تهیه کنند، خوردن میوه خشک با توجه به میزان انرژی که دارد در افزایش تمرکز و یادگیری دانش‌آموزان بسیار تاثیر‌گذار است.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *