مهمانی‌ها و دورهمی‌ها

مهمانی‌ها و دورهمی‌ها

همه‌ی ما معتقد هستیم مهمان حبیب خداست و باید او را گرامی و عزیز داشت.
از رسوم زیبای فرهنگ ایرانی مهمانی دادن و رفتن به مهمانی است، مهمان‌نوازی ما ایرانیان که با خونگرمی و خوشرویی از مهمان‌های خود پذیرایی می‌کنیم، بسیار مشهور است.
از این رو همه‌ی تلاش خود را می‌کنیم تا به بهترین نحو از مهمان‌های خود پذیرایی کنیم و لحظه‌های خوبی را برای آن‎ها بسازیم.
مهمانی و دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی همیشه در بین ایرانیان رواج داشته است.
جمع شدن کنار اقوام و دوستان به همراه خنده و هیجان یکی از لذت‌بخش‎ترین تفریحاتی است که لحظه‌های شادی را برای ما به وجود می‌آورد.
خوردن تنقلات خوشمزه در مهمانی‌ها، دورهمی‌ها را لذت‌بخش‎تر می‌کند و میزبان سعی می‌کند با تهیه‌ی بهترین و خوشمزه‌ترین خوراکی‌ها به خوبی از مهمان‌های خود پذیرایی کند.
میو‌‎های تازه و انواع میوه‌های خشک خوش طعم یکی از بی‌نظیرترین خوارکی‌هایی هستند که میزبان برای پذیرایی از مهمان‌ها و برای دورهمی‌ها تهیه می‌کند و همان‌طور که می‌دانیم با میل نمودن آن‎ها، انرژی ما تجدید می‌شود.
برای همین در اغلب دورهمی‏‌ها و مهمانی‌ها از انواع تنقلات، شیرینی، آجیل، میوه خشک و … برای پذیرایی از مهمان و به جا آوردن آداب و رسوم استفاده می‌شود.
پذیرایی با انواع میوه خشک مانند سیب خشک ،کیوی خشک، موز خشک و … می‌تواند هر ذائقه‌ای را راضی کند.
انواع میوه خشک در اصفهان با طعم و مزه‌ی بی‎نظیری که دارد خوراکی خوشمزه‌ای برای پذیرایی از مهمان‎‌ها است.
پذیرایی از مهمان‌ها با میوه خشک نه تنها بسیار شیک است بلکه برای سلامتی آن‎ها با توجه به خواص بالایی که دارد مفید است.

اغلب افراد در دورهمی‌ها به‌دلیل داشتن رژیم و کاهش وزن از خوردن تنقلات امتناع می‌کنند اما خوراکی خوشمزه‌ی میوه خشک یک پذیرایی سالم است که مهمان‌ها بدون نگرانی از چاق شدن می‌توانند میل کنند.